Klacht: niet nakomen afspraak

op 06 december 2017 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

morgen tussen 9h en 12h had ik een afspraak om mijn wasmachine te repareren die ik op 16-11 voor het eerst heb aangemeld, te repareren.
Nu wordt zonder tegenbericht de afspraak verzet op een tijdstip waarop ik moet werken.
Aangezien ik alleen staand ben en 28 uur werk heb ik een volle agenda, en maak afspraken naar die agenda.
Nu moet ik ineens wachten tot dinsdag volgende week en ben erg boos en teleurgesteld dat ik nu nog steeds een kapot wasmachine heb.
Dit is de 3e keer dat er een monteur moet langskomen voor de betreffende samsung.

Als afspraken worden na gekomen!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

Bericht van

9 maanden geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw onderstaande melding, wij hebben deze onderzocht. Het is uiteraard erg vervelend als een apparaat defect raakt en zeker als het probleem na reparatie zich (na enige tijd) opnieuw voordoet. Helaas komen dergelijke situaties eens in de zoveel tijd, ongeacht het merk en/of type apparaat, af en toe voor. Wat betreft het tijdstip van de afspraak het volgende, U heeft van ons op 27-11-2016 om 16.00 uur een e-mail ontvangen, hierin staat: “Middels deze e-mail bevestigen wij de heden met u gemaakte afspraak op 07-12 en vragen u vriendelijk kennis te nemen van de inhoud van deze e-mail en aandachtspunten. Op de dag voorafgaande aan ons bezoek ontvangt u, tussen 15.30 uur en 16.30 uur, een e-mail en/of sms met daarin het tijdstip van het bezoek.” Vervolgens heeft u op 06-12-2017 om 16.38 van ons een e-mail ontvangen met daarin o.a. de volgende tekst: “Volgens afspraak komen wij op 07-12-2017 bij u voor de reparatie van uw toestel. Wij gaan ons uiterste best doen om rekening te houden met de door u aangegeven voorkeurstijd c.q. het geplande tijdvak. Let wel: dit is geen garantie, zowel de voorkeurstijd als het tijdvak zijn indicatief. “Wij zullen, zonder tegenbericht, tussen 13.00-17.00 uur bij u zijn. Onze technicus zal u op de bovenstaande bezoekdag, op het moment dat hij naar u onderweg is, dit altijd even telefonisch aan u laten weten.” Voor de goede orde: er is dus geen afspraak met u gemaakt dat wij tussen 09.00 en 12.00 uur bij u zouden zijn. Wel heeft u aangegeven dat dit uw voorkeur heeft. Zoals gezegd “Wij steven er immer naar om rekening te houden met de voorkeurstijd” maar hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Het spijt ons dat wij niet op door u gewenste voorkeurstijd bij u konden komen. Er is inmiddels een nieuwe afspraak met u ingepland, hierover heeft u op 6-12-2017, om 17.30 uur van ons een e-mail ontvangen. Wij zullen als vanzelfsprekend onze uiterste best doen om de storing dan te verhelpen Met vriendelijke groet, CE Repair Services.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 13 december 2017 om 08:38 geantwoord

Geachte mevrouw,

Over de storing aan uw wasmachine en uitgevoerde aftersales servicehandelingen is tussen u en CE Repair Services meermaals contact geweest. Vanuit CE Repair Services is tevens contact geweest met de fabrikant, hetgeen uiteindelijk tot een afronding heeft geleid. Wij zullen de case hier nu sluiten.

CE Repair Services.

Heeft op 13 december 2017 om 09:54 geantwoord

CE repair heeft nog een ander maal afspraak verzet die telefonisch gemaakt was .

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Girolami