Klacht: Niet nagekomen afspraak

op 01 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Net voor Moederdag kreeg ik een bladcadeau en heb een aantal Libelles aangevraagd en 4 X Story Op Moederdag kreeg ik van mijn dochter een kaartje voor de Libelle zomerweek met een aantal Libelles. Op 12 mei 2016 heeft Rachel van de klantenservice mij toegezegd dat het abb vAn de zomerweek loopt van 12 mei t/m 7 juli en aansluitend op 14 juli t/m 1 sept het abb van bladcadeau met de Story. Op 26 mei ontving ik echter 2 Libelles en 1 Story. Ik heb gelijk wederom telefonisch contact opgenomen en kreeg Toerel aan de telefoon. Na drie kwartier waren we nog niets opgeschoten en ik kreeg de toezegging van haar dat ze Rachel en mail stuurt en dat Rachel dan vervolgens binnen een paar werkdagen telefonisch contact met mij opneemt omdat dit niet de bedoeling is. Tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen en morgen vallen er ongetwijfeld weer 2 Libelles en een Story op de mat. Ik kan me niet voorstellen dat dit jullie gang van zaken is. Ik hoop spoedig iets te vernemen en dat dit volgens de gemaakte afspraak wordt opgelost.

Dat dit wordt opgelost zoals op 12 mei met Rachel is afgesproken.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 04 juni 2016 om 13:07 geantwoord

Geachte mevrouw Kerkdijk,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u ons op de hoogte brengt van de situatie rondom uw abonnementen.

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij begrijpen dat dit vervelend is voor u. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij één en ander nagekeken in onze gegevens. Alles is inmiddels juist verwerkt. Deze week heeft u inderdaad twee editie gekregen, daar wij deze niet meer uit de verzending konden halen.

U heeft nu twee dubbele edities ontvangen. Aan het einde van de betaalde periode, ontvangt u van ons twee extra edities.

Wij wensen u veel leesplezier toe!

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door XxxxYyyy