Klacht: Niet na komen afspraak en

op 26 mei 2021 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Goedendag wij hebben een klacht over over de medewerker die beloofd al 2 jaar lang dat die bezoeken gaan uitbreiden officiële rechtspraak spraak uit geweest medewerker doet niks rood blijft in het verleden gehangen wij kunnen niet meer wij zijn erg teleurgesteld in jullie organisatie en ik hoop dat jullie hier wat mee gaan doen anders zijn wij genoodzaakt om juridische stappen te gaan ondernemen hoop jullie hier voldoende geïnformeerd te hebben.

Wij willen dat medewerker een andere functie gaat krijgen en dat jullie als organisatie beter naar de cliënten gaan kijken en niet alleen maar in hokjes blijven denken zoals medewerker doet met vriendelijke groet

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 31 mei 2021 om 08:19 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw bericht van 26 mei 2021. Wij nemen uw melding uiteraard serieus. Wij hebben uw klacht opgepakt en geregistreerd en nemen contact met u op.
Indien u vragen heeft kunt u via het e-mail adres [email protected] contact met ons opnemen.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door Wilfred Mulder