Klacht: Niet mogen ruilen ondanks duidelijke toezegging van personeel.

op 17 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Apeldoorn vanochtend in de nieuwe outlet winkel een bikini gekocht. Twijfelde over de maat en kon niet passen. Expres gevraagd of deze geruild mocht worden. Meisje gaf aan van wel. (heb getuige) Gepast, en ja te groot. Terug naar de winkel maar mocht niet terug en moest ter plekke iets anders kopen omdat het een outlet was. Nou en? Ik heb het toch gevraagd. Instrueer je personeel dan beter. Manager erbij en het bewuste meisje gaf ook gewoon toe het gezegd te hebben maar niet teruggenomen hoor. Moest ik dus verplicht 10 euro opmaken terwijl ik niets nodig had omdat er verder niets normaals te koop is daar. Lekker klantvriendelijk. Ballenzaak! Voor mijn part gaan ze V&D snel achterna en dat zal niet lang meer duren op deze manier!

Gewenste Oplossing:

Geld teruggeven als het beloofd is en je er gewoon recht op hebt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoogvlieger