Klacht: Niet mogelijk op de actiewebsite Hoofddorp floriande

op 29 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 29 november 2016 om 14:06 geantwoord

Fijn dat u wilt meedoen met onze kraskaartactie. Dank u wel. Wat vervelend dat het u niet lukt om de code(s) in te voeren. Ik kan u daarbij helpen.

Kan het zijn dat u via Google de webpagina probeert te vinden? Dat gaat namelijk meestal niet helemaal goed. U vindt de webpagina door het adres hoofddorpfloriande.dirk.nl te typen in de browserbalk. Maar voor uw gemak kunt u ook klikken op deze link: http://hoofddorpfloriande.dirk.nl

Als u wel op de juiste actiepagina komt, maar lukt het invoeren van de krascodes niet, wilt u dan de onderstaande vragen beantwoorden? Ik help u graag verder.
- maakt u gebruik van pc , een tablet of uw telefoon?
- welke webbrowser gebruikt u?
- welke versie webbrowser gebruikt u?

Als u niet weet welke webbrowser en/of versie u gebruikt, kunt u dit vinden via http://www.browserchecker.nl/browser-instellingen. Bij “Info browser.name” staat welke internetbrowser u gebruikt en bij “Info browser.version” staat welke versie het betreft.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op. Ik wens u veel succes toe met uw deelname en graag tot ziens in onze winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door D3