Klacht: niet mogelijk om contract op te zeggen

op 04 december 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 4 dagen klant van youfone voor een alles in 1 TV Internet en vaste telefonie pakket.
Op 13 oktober heb ik het pakket besteld via het internet. Ingangsdatum 1 december 2017. Na de installatie kan ik pas zien dat het systeem van Youfone-TV ontzettend lastig is en zeker niet zo gebruiksvriendelijk is als youfone doet geloven. Daarom al op 2 december een mailtje naar Youfone gezonden om het contract direct op te zeggen(binnen 14 dagen na ingangsdatum). Youfone komt al snel met de reactie dat de 14 dagen ingaan op de besteldatum in oktober en dat ik het contract niet kan ontbinden. De bedenktermijn is dus verstreken zonder dat ik in de gelegenheid ben geweest om het product te beoordelen.

Gewenste Oplossing:

Als ik het contract met youfone kan beeindigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 12 december 2017 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 december 2017 om 16:06 geantwoord

De dienstverlening vertoont gebreken en deze zijn nog steeds niet opgelost. Youfone voldoet niet aan de verwachtingen en is in gebreke. Contract beëindigen is gewenste oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door hein@vandenen.de