Klacht: niet meer uit ns station komen !!!

op 02 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

23/24 /7/2016 Tijd ongeveer 02.15 uur. Na een vertraging op station Eindhoven later op station Weert. Conducteur liet ons weten dat er weinig licht zou zijn op perron maar de klok wel licht zou geven. Moesten ook nog uitchecken. Willen we naar beneden bij station Weert blijkt hek dicht te zijn????? Ja en nu???? Een aantal mensen zijn we achterna gegaan die ook in de trein zaten. Zijn over spoor gelopen( wat strafbaar is, toch? ) Toen via weggetje kwamen we aan bij een gesloten poort. Daar via hellinkje omhoog en toch gelukkig via een ingewikkeld stuk toch uit deze situatie kunnen komen. We waren echt ontdaan hoe dit mogelijk is. Conducteur die ons hier niet van op de hoogte brengt het stationsgebouw na .. tijd dicht is. Vreemd!!!! Je zal met een rolstoel zijn of slecht ter been????? Hadden we ( waren met 4 personen) 112 moeten bellen???? Heb naar Ns gebeld maar de dame zei dat het gebouw niet van Ns is dus verwees mij naar pro rail. Daar gebeld en deze dame luisterde ook naar mijn verhaal en verwees mij toch weer terug naar ns want gebouw is niet van hun. Tjaaaaaa.

Dat iemand mij kan uitleggen hoe dit mogelijk is en wat hier anders had mogen gaan!!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht Diana Mathijsen

7 maanden geleden - Dank je, Robin.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 10:41 geantwoord