Mijn Klacht:
Al meer dan 8 jaar laat ik elke week mijn boodschappen bezorgen door ah.
Het gebeurt steeds vaker dat artikelen die ik al jaren bestel niet meer online te bestellen zijn . Als je dan een alternatief zoekt voor dit product is het altijd duurder. Ik vind dit een slechte service. Deze klacht hoor ik ook in mijn kennissenkring .
Waarom is dit?
Gewenste Oplossing:
Wanneer de verdwenen artikelen gewoon weer online te bestellen zijn

