Klacht: Niet mee in zee gaan !

op 14 maart 2020 over Under Armour in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet mee in zee gaan !
Under Armour is een geweldig merk, Ze hebben waanzinnig gave spullen. Maar ik begrijp niet waarom het kantoor in Nederland zó slecht wordt gerund. Telefonisch is men volstrekt NIET bereikbaar. Emailtjes worden in gebrekkig Engels beantwoordt, en de chatservice is er alléén om je door te verwijzen naar een niet bestaand telefoonnummer.

Nogmaals : Een gaaf merk, maar bestel je spullen NIET bij hun eigen webwinkel, dan kom je van een koude kermis thuis ! Gezien de vele negatieve reacties ben ik niet de enige die dit zo ervaren heeft !

Gewenste Oplossing:

Wanneer er fantsoenlijk contact met mij wordt opgenomen, en ik niet steeds van het ene kanaal naar het andere wordt doorverwezen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Under Armour

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Under Armour nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Rotterdam