Klacht: niet levering en geen communicatie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

25 juni order geplaatst bowser knuffel en betaald.
Status is nu al bijna 2 weken wachten op verzending
Ik heb al 3 of 4 mails gestuurd en geen reactie gekregen
Het tel nummer geeft een foutmelding
Mijn zoon verwacht bij zijn eindrapport binnen 1 of 2 dagen deze knuffel. Dit zit al maanden in zijn hoofd. Ik weet niet hoe ik het hem moet vertellen als het er niet is. Zijn broer krijgt een boek, dat heb ik al in huis..
zaterdag ochtend:
Net gaat de bel en komt het pakje, per luchtpost vanuit China, thank god aan!!!
Zou het toeval zijn ; ik denk het niet!

Gewenste Oplossing:

onmiddellijk versturen van de knuffel of zsm eerst contact met mij en vervolgens geld terug:
het eerste is dus gebeurd; toch zal ik geen zaken meer doen met deze tent: te lange wachttijd en vooral het gebrek aan communicatie!

Alle klachten die gemeld zijn door mevr drs c. crousen