Klacht: niet leveren van reeds betaald produkt

op 08 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

op 27-8 zijn er bij Ikea Breda 2 kasten gekocht en betaald, deze zouden op donderdag 30-08 worden bezorgd en op 31-08 worden gemonteerd, echter werd er op 30-08 gebeld dat het niet doorging. Nieuwe datum doorgekregen dat er op 05-09 de kasten werden bezorgd en op 06-09 zouden ze worden gemonteerd, rond 13:00 u. kregen we een sms bericht dat ze rond 18:00 u. kwamen bezorgen, echter ‘s-avonds om 20:00 u. was er nog niets, de volgende dag stonden er 2 monteurs om de kasten te komen monteren, maar de kasten waren niet bezorgd, dus konden ze weer huiswaarts. Willen we de klantenservice bellen, worden we in de wacht gezet, na een half uur wordt de lijn verbroken, dit tot 2x toe. Ook is er een mail gestuurd naar de klanten service, tot nu toe geen reactie. De klant is 86 jaar oud en is helemaal van streek, bijna € 700,- betaald en geen kasten, en ook geen reactie van Ikea.

Als de kasten worden geleverd en ter compensatie de bezorgkosten worden gecrediteerd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flow4yo