Klacht: Niet leveren van loungeset/

op 24 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

16/7 de loungeset besteld en betaald in filiaal.
Zou donderdag 21/7 geleverd worden
Woe telefoon ontvangen van filiaal dat dit nog 3 weken zou gaan duren en dat we snel gebeld zouden worden voor nieuwe bezorg afspraak. 24/7 nog steeds wachtend op telefoon. Kwantum reageert zelf alleen af en toe op fb et excuus en standaard antwoorden dat we telefoon van post nl moeten afwachten.
22 en 23/7 gebeld naar post nl mijn pakket is daar nergens te bekennen hun schijnen nog geen order van kwantum te hebben ontvangen. Meerdere gedupeerden met mij! Alleen aantal hebben later besteld maar wel al ontvangen. WAT ZIJN JULLIE AAN HET KLOTEN KWANTUM zelf ook vaak naar kwantum gebeld klantenservice niet bereikbaar dit heeft me iedere x 0,50 gekost terwijl er medewerker heeft gezegd dat je pas 0,50 cent betaald als je iemand daadwerkelijk aan de lijn krijgt LEUGENS

Dat mijn loungeset aankomende week opzeker word bezorgd. En een flinke tegemoetkoming voor alle gemaakte kosten van telefoontjes dag vrij nemen etc.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelanoppen