Klacht: Niet leveren van bed

Bozearie2021 op 09 mei 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 mei 2021bed besteld zaterdag 8 mei 2021leveren. Zaterdag 8 mei 2021 tussen 11.30 /13.30 uur wordt het bed gebracht. 11.03 uur bed wordt vandaag niet geleverd, systeemfout bij vervoerder , wehkamp gebeld voor een oplossing. Uitgelegd oude bed is weg, zoon moet nu op de vloer. Graag een oplossing, krijg dan als antwoord oh wat vervelend maar we kunnen vandaag niet oplossen. Maar wanneer wel weten ze niet.

Gewenste Oplossing:

We zijn tevreden als het bed vandaag 9 mei 2021 gebracht zou worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedenavond, Wat ontzettend vervelend dat het zo gelopen is. Wij kijken graag met u mee naar een oplossing. Wilt u hiervoor uw klantnummer, geboortedatum en de klacht mailen naar [email protected]? Hierna kunnen wij uw account erbij pakken. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bozearie2021