Klacht: niet leveren, van alles beloven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestellen en betalen ,dan met de smoes verkeerde postcode op pakket.
We leveren binnen 2 dagen en je hoort dan niets meer je bestelling is van je account weg.
Dan krijg je vaag antwoordend een mail dat het als nog geleverd wordt, en je hoort er niets meer van, of ze van de aardbodem verdwenen zijn, en dan moet je maar zien of je geld nog terug krijgt.

Gewenste Oplossing:

gewoon geld terug,

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mister Auto Webshop

Heeft op 18 juli 2016 om 06:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Schager,

Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Mede dankzij uw feedback worden wij in de gelegenheid gesteld onze website evenals onze service adequaat te verbeteren.

Wij hebben de postcode in uw account voor toekomstige bestellingen aangepast. U kunt een nieuwe bestelling op onze website plaatsen. Het volledige bedrag is teruggestort op uw PayPal account.

Alle klachten die gemeld zijn door paulus5901