Klacht: Niet leveren trunki koffer

op 29 juni 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een reis geboekt naar Kreta en daar was een actie bij dat je binnen bepaalde voorwaarden een Trunki koffer kreeg. Aan alle voorwaarden hebben wij voldaan maar omdat we vrij snel op vakantie gingen heb ik meteen na terugkomst een mailtje gestuurd om te vragen wanneer wij het koffertje konden tegemoet zien. Kreeg daarop een mailtje terug dat ze konden geen code vinden op mijn boekingsformulier en alle koffers waren op.
Ik heb meteen teruggemaild dat ik voor 100% zeker aan ALLE voorwaarden had voldaan en kreeg daarop een mail dat er echt niets aan te doen was want alle koffers waren weggevlogen. Ik heb weer een mail gestuurd dat ik helemaal niet tevreden was met deze gang van zaken en de mail daaro beloofde om te kijken of er toch nog niet regens een koffertje was en ik zou daar bericht van krijgen. Na een week toch maar weer een mail gestuurd en kreeg te hiren dat er echt geen koffertje meer was en als ik het erg gtaag wilde hebben stuurden ze een link mee van de lereancier en kon ik er zelf één bestellen. (De mails zijn allemaal in mijn bezit). Dit is volgens mij niet zoals je met goede klantem omgaat.

Bij het alsnog leveren van de Trunki koffer.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 29 juni 2016 om 14:10 geantwoord

Beste mevrouw Tom,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat hier eerder contact over is geweest. Als u gebruik wilde maken van de Trunki actie dan was het belangrijk dat u de betreffende actiecode bij boeking had ingevoerd. Deze code is niet ingevoerd bij boeking waardoor wij er niet van op de hoogte waren dat u graag een Trunki koffertje wilde ontvangen. Tegen de tijd dat u contact met ons opnam hierover (11-6-2016) waren de Trunki's helaas al helemaal uitverkocht (op = op). Als wij u nog een koffertje hadden kunnen geven hadden wij dit uiteraard graag gedaan, maar wij hebben deze helaas ook niet meer.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u nog een fijne dag vandaag.

Team webcare Sunweb

Heeft op 29 juni 2016 om 14:29 geantwoord

Ik heb wel degelijk de code ingevuld!!!!

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw J. Tom

1 jaar geleden - En ik weet ook nog de code die was trunkimei2016

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw J. Tom

1 jaar geleden - Ik kon niet eerder reageren dan 11 juni omdat we 10 juni terug kwamen van vakantie en de koffer nog niet geleverd was.

Bericht van SunWeb

1 jaar geleden - Beste mevrouw Tom, Ik vind het erg vervelend dat het zo is gelopen. De code is niet bij ons binnengekomen en is ook niet aan u bevestigd op uw factuur. We beschikken echt niet meer over deze koffertjes dus wij kunnen u deze helaas niet alsnog nasturen. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw J. Tom