Klacht: Niet leveren, slechte afhandeling

op 28 augustus 2016 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

De laatste bestelling was volledig het tegenovergesteld van voorgaande bestellingen. Gezien de goede ervaringen van vorige bestellingen, weer onder andere voer, snoepjes en dergelijk voor de hond besteld, met de verwachting dat het netjes met een dag of één á twee netjes aan zou komen.

Echter is er na een week nog niets aangekomen, waarna mijn vriendin hier achter aan belt (naar DHL), en er word gemeld dat het pakket “verdwenen” is. Vervolgens met zooplus gebeld, welke dit bevestigen, en een nieuw pakket sturen. (Op zich prima, maar dat we daar zelf na meerdere telefoontjes achter moeten komen is absurd, zooplus is klant van DHL, wij niet)

In afwachting van het tweede pakket, begint onze voorraad hondenvoer aardig te slinken, maar vol met hoop dat dit pakket wel gewoon geleverd word maar even uitgezeten.
Echter wéér word het pakket niet tijdig geleverd, dus zijn we nogmaals gaan bellen. DHL kan ons weer melden dat het pakket “verdwenen” is, en dat dit hoogstwaarschijnlijk komt door een verkeerde labeling door zooplus. Dus vervolgens heeft mijn vriendin weer naar zooplus gebeld, hoe het kan dat twee keer over een pakket kan verdwijnen door een fout die zij maken. Hierbij werd er amper ingegaan op de vraag, uiterst onbeleefd gereageerd, en een excuses kan er niet eens vanaf. Nee, de meneer aan de andere kant meld dat hij er zelf direct niets mee te maken heeft, en zijn excuses dus niet nodig vind!

Mijn vriendin was het zat om zo behandeld te worden, en vraagt dus direct haar geld terug, waarop meneer alleen vraagt om een iban, en verder weinig informatie geeft.

Ten eerste willen we gewoon een keer een normale reactie van zooplus, op dit probleem, maar ook op de klacht die we hebben ingediend. (dit hebben wij in nog geen enkele vorm gehad)

Zooplus hoort gewoon te leveren, en klanten op de hoogte te stellen van het feit dat er iets fout is gegaan. Fouten zijn menselijk, maar los ze op, en wimpel ze niet af!
En dan ook nog eens twee keer dezelfde fout begaan, is wel erg vreemd.

Zooplus moet ons tegemoetkomen op een schappelijke wijze, en dat mogen ze zelf invullen.
Tot dusver zijn ze klanten verloren door deze gang van zaken, en wij zullen zooplus ook absoluut niet meer aanbevelen aan anderen, tenzij dit fatsoenlijk opgelost gaat worden.

Alle klachten die gemeld zijn door tsangers