Klacht: niet leveren product, chat groupon niet klantvriendelijk.

op 12 september 2018 over Groupon in de categorie Coupon Sites

16 augustus via groupon een camera bestelt, na 14 kalenderdagen zou die geleverd moeten worden, na 19 dagen nog niks, contact opgenomen met groupon klantenservice, kreeg na lang gesprek, toezegging dat ik 3 dagen later het product geleverd zou krijgen en zo niet een terugkoppeling zou krijgen, een week later, nog geen product en nog geen terugkoppeling gehad. Weer contact opgenomen met chat, het verhaal uitgelegd, geholpen door RICARDO G, het verhaal uitgelegd, na de verificatie, kreeg ik niks te horen dus ik reageer met een ? Krijg een . (punt) terug alleen, dus ik vraag of ik nog een antwoord krijg, krijg ik terug als ik geduldig wacht, ik leg het verhaal nogmaals uit dat ik al heel lang wacht en krijg als reactie een ok. daarna een punt, en weer een ok en een punt , maakte niet uit wat ik stuurde. kreeg alleen een ok en punt terug, en opeens, sluit de medewerker de chat af met check je mail voor info.

Dus ik bellen, krijg een aardige mevrouw aan de lijn, maar die geeft eerlijk aan dat ze niet weten waar het product is, maar dat het nog geleverd kan worden, helaas weer geen duidelijkheid over waarom het nog niet geleverd is en ook niet of het nog gaat komen.

Dus let goed op voordat je wat bestelt, want ondanks veel moeite, kan het zijn dat je alsnog niks krijgt en bij de chat behandelen je ze nu niet echt als een klant.

Ik zou tevreden zijn als ik het product alsnog zou ontvangen, daar ik het wel graag nodig heb voor vakantie en als ricardo G van groupon chat zou worden aangesproken op hoe hij klanten behandeld.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nelwannelwan