Klacht: Niet leveren op afspraak.

op 08 juni 2017 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 mei 2017 twee fietsen gekocht. Voorwaarde was wel levering voor 12 juni 2017 zodat wij onze fietsen mee konden nemen op vakantie.
Geen probleem zie de verkoper. Wij leveren binnen vijf dagen dus u heeft de fietsen voor 12 juni 2017 ik garandeer u dit.
Omdat het bedrijf nog geen contact met ons op had genomen hebben wij dit gedaan.
Wat bleek de fietsen staan gepland voor levering op 14 juni 2017. Een reden kon niet worden aangevoerd. Erg slecht.

Gewenste Oplossing:

Leveren volgens afspraak. Voor 12 juni 2017.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 20 juni 2017 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Folkertsm