Klacht: NIET LEVEREN LOUNGESET

op 29 juli 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Op zaterdag 16 juli een loungeset gekocht en gelijk betaald bij Kwantum. Hij zou op woensdag 20 juli geleverd worden. Speciaal vrij voor genomen. Helaas werd er die dag geen loungeset geleverd, ik moest hier zelf achteraan gaan bellen. Ellende lang in de wacht bij de klantenservice en niemand aan de lijn te krijgen. Uiteindelijk de winkel maar gebeld en die mochten het fijne nieuws aan ons mededelen.

Mail naar klantenservice gestuurd en krijg ik een mail terug dat het erg vervelend is en er ook geen dag vergoed gaat worden voor het vrij nemen. Ze zijn nu afhankelijk van postnl.

Tot mijn vreugde kreeg ik gisteren 28 juli een telefoontje dat vandaag mijn loungeset geleverd zou gaan worden. Ik heb hiervoor weer vrij genomen. Ik kreeg vanmorgen een SMS van postnl dat het tussen kwart voor 3 en kwart voor 6 geleverd zou worden. Nou wat een @#%$^^^&. Om half 7 nog niemand. Ik bel met postnl……28 minuten in de wacht. Ik krijg te horen dat ze de chauffeur niet kunnen bereiken en dat hij vast aan het lossen is. Of ik nog even wil afwachten want hij zal vast zo komen en anders even terugbellen. Ik deel dan al mede dat ik om 7 uur weg moet voor een afspraak. Lekker dan. Om half 8 nog niemand, ik weer bellen…..weer zeker ruim 20 minuten in de wacht en krijg ik gewoon te horen dat de zogenaamde rit helemaal niet ingepland was…..was iets mis gegaan…..er is helemaal geen chauffeur onderweg. Nou geloof me……ik ben echt zowat ontploft. Postnl zei me dat ze niets voor me konden doen en dat ik maar even naar de winkel moet bellen waar ik de set gekocht heb. Ik kon dat mens wel door de telefoon trekken. Ik heb echt nog nooit zo iets meegemaakt…..de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Waardeloos.

Ik vraag die griet nog wanneer ik mijn set ga krijgen, ik heb er voor betaald maar ze hebben allemaal geen idee.

Ik eis mijn set gewoon, lijkt me niet teveel gevraagd als je dat al betaald hebt.

Ik wil mijn 2 vrije dagen terugbetaald hebben en waarschijnlijk de 3de en/of 4de ook. God mag weten hoe vaak ze ons nog aan het lijntje gaan houden. En alle telefoonkosten. 20/30 minuten in de wacht is normaal en de klantenservice krijg je dan nog niet eens te spreken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SchalkP