Klacht: Niet leveren en niet reageren

op 12 januari 2014 over Glossybox in de categorie Beauty & Wellness

Begin december 2013 heb ik een abonnement genomen op de Glossybox en daarmee netjes de eerste betaling verwerkt. Ik zou de box vlak voor de kerst binnen krijgen. Tot op heden heb ik echter nóg steeds geen box binnen gekregen. Ik had een mail gestuurd wanneer de levering zou plaatsvinden, omdat er na een week nog steeds geen reactie op was gekomen heb ik nogmaals een mail gestuurd dat ik mijn abonnement op zeg en aanneem dat ze geen geld voor de januari box zouden incasseren. Een paar dagen later keek ik op mijn rekening en zag dat er weer geld was geïncasseerd door Glossybox voor de januari box, terwijl ik de december box nog niet eens binnen had! Nogmaals een mail gestuurd dat ik dit niet acceptabel vindt en dat ik het bedrag voor beide boxen zo snel mogelijk gestorneerd wil krijgen. Helaas weer geen reactie. Ik heb daarna een getekende brief gestuurd met nogmaals mijn klacht. De enige reactie die ik daarop kreeg was een algemene e-mail dat de december box zo snel mogelijk wordt geleverd, er werd totaal niet ingegaan op mijn verzoeken. Helaas tot op heden nog steeds geen december of januari box, en helaas ook mijn geld niet terug.

Graag of zo snel mogelijk de december box en een creditering voor de januari box, of creditering voor de december box én januari.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Glossybox

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Glossybox nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlott91