Begin januari Glossybox besteld. Zou de 17e geleverd moeten worden maar niks.. 5 klachtenmails verder en nul komma nul reactie. Super slechte service van dit bedrijf. Ga kijken of ik betaling nog kan storneren maar wil iedereen echt waarschuwen voor dit... Lees meer

Op 2 januari jl. een eenmalige glossybox besteld om deze diensten te proberen. De levering van de box zou volgens de bevestigings-mail plaats vinden tussen 10-20 januari. Tot op heden nog geen glossybox ontvangen. Geprobeerd contact op te nemen met... Lees meer

Begin december 2013 heb ik een abonnement genomen op de Glossybox en daarmee netjes de eerste betaling verwerkt. Ik zou de box vlak voor de kerst binnen krijgen. Tot op heden heb ik echter nóg steeds geen box binnen... Lees meer

Al bijna 2 jaar lid van de Glossybox, één keer eerder een probleem gehad: dat de box niet was geleverd door Selektvracht. Ze reageerden toen snel op mijn mailtjes en binnen een week had ik een nieuwe box in huis. Echter,... Lees meer

Er is tweemaal een bedrag van 14,95 van mijn rekening afgeboekt en geen enkel product ontvangen. De telefoon wordt door hun niet opgenomen en op mijn klachtenmail volgt geen enkele reactie. Ik heb geen toestemming verleend voor een automatische incasso. Lees meer

In januari had Glossybox een actie, je betaalde €40,- voor een abonnement. Dan kreeg je 3 maanden lang de Glossybox, en de Glossybox van november zou je er dan extra bij krijgen. Ik heb me hier voor aangemeld omdat ik dit... Lees meer

ze blijven dit produkt maar opsturen en het automatisch afschrijven zou gestopt worden en weer teruggestort ik heb deze webshop al 4 keer gebeld en dan zeggen ze dat het niet meer word verzonden maar het blijft maar komen ik wordt er... Lees meer
