Klacht: Niet leveren besteld en betaald produkt

op 24 mei 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

30 april bestelling geplaatst en betaald. Produkt zou op voorraad zijn en dag erna geleverd, dus niet! Na paar dagen gemaild; dan weer lag het aan de verzendafdeling, dan weer aan de administratie. Iedere keer een andere reden. Ik heb zelfs gebeld en na 30 minuten in de wacht kreeg ik tot mijn grote verbazing een voice mail!! Na vele mailtjes zou ik mijn geld terugkrijgen binnen 8 werkdagen. Natuurlijk niet ontvangen, weer gemaild. Men zegt nu “wettelijk mag het 14 werkdagen duren” ? Wacht nog steeds! Iedere keer standaard onpersoonlijke teksten in de mailtjes. Ik zet grote vraagtekens achter dit bedrijf. Via Kamer van Koophandel heb ik de gegevens weten te traceren. Meneer Hoesik JanoJan moet gestopt worden! Heb ik vrijdag niet mijn geld terug, ga ik aangifte doen. Het “bedrijf” wordt gewoon door een “wat-zich-noemt-verkoper” gerund. Ik adviseer alle gedupeerden ook aangifte te doen. Ik kom er achter, helaas te laat, dat hij al sinds 2010 zo met zijn klanten omgaat.

Geld terug en dat deze "wat-zich-noemt-verkoper" ermee stopt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janox.nl

Heeft op 02 juni 2016 om 08:28 geantwoord