Klacht: niet leverbaar

op 20 juli 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Onze vaatwasser was aan vervanging toe dus kocht ik online een nieuwe miele bij Coolblue. Ik ontving de bevestiging van betaling en levering. De Vaatwasser zou een dag later geleverd worden en de oude meegenomen worden. Dus heb ik de oude vaatwasser eruit gehaald en buiten neergezet. Deze is wel beschadigd tijdens het demonteren en niet meer bruikbaar , maar er komt een nieuwe dus…. Dag later heb ik 2 keer moeten bellen over de levering. De bestelde en bevestigde vaatwasser was kwijt en kon dus niet geleverd worden. Vervolgens vraag ik Coolblue om een oplossing want ik zit zonder vaatwasser en deze kon pas over drie maanden geleverd worden. Het alternatief was een Whirlpool. Maar dit is niet te vergelijken met een Miele.
Ik vroeg nog om dan nu een whirlpool te plaatsen en in oktober deze om te ruilen voor de bestelde Miele. Dit was onmogelijk!

Ik vind dat Coolblue erg in gebreke blijft en hen verantwoordelijkheid niet neemt. Wanneer ik geen bevestiging had ontvangen had ik onze oude vaatwasser nog kunnen gebruiken. Nu zit ik met de gebakken peren. Coolblue vond het erg vervelend. Doorverbinden naar een leidinggevende was niet mogelijk. Ik moest het er maar mee doen.

Schandalige behandeling en Coolblue onwaardig. Dit ben ik van hen niet gewend. En dan beweren dat service hoog in het vaandel staat.
Ik vraag me af waar dat vaandel staat.

Ik ben zelf uren bezig geweest om iets te vinden. Dit is uiteindelijk gelukt.
Ik ben nergens op uit maar weet dat ik iedereen af ga raden om iets bij Coolblue te kopen. Tenzij er een serieuze reactie komt van Coolblue waarin zij zich verontschuldigen. Ik voel me echt onrecht aangedaan. Door hen fout zit ik met een probleem en zij niet. Dat kan toch niet

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank van Hasselt