Klacht: Niet kunnen uitchecken

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 13-12-2017 stonden wij heel lang op een bus te wachten. Er kwam een bus 190 aan en omdat het regende mochten wij alvast binnenzitten. Dus checkte ik in en met mij vele anderen. Toen kwam vermoedelijk de chauffeur eraan en moesten wij allemaal weer de bus uitstappen de regen in omdat hij de bus moest wegrijden. Wij konden niet uitchecken want er stond buitendienst op. Hij zei als die andere bus eraan komt dan niet inchecken alleen uitchecken. Een andere man kwam zeggen sorry dat het zolang duurt maar de bus staat ergens met een lekkeband en een andere bus komt over 20 minuten. Dus naar bijna 1 uur gewacht te hebben kwam er eindelijk bus 190. Alleen konden wij niet uitchecken. Je kan niet inchecken in de ene bus en uitchecken in een andere bus , maar ook zijn automaat deed het niet. De chauffeur zei meld het maar online dan krijg he het geld terug. Nu bij deze dan

Ik zou tevreden zijn als ik het geld terugkrijgt en er minder bussen zouden uitvallen want dat gebeurt de laatste tijd wel erg veel op de lijn 190

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 21:02 geantwoord

Beste wilmastreefkerk3@gmail.com,

Niet leuk om te lezen dat jullie deze ervaring hebben gehad. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Er is een speciale website waar je het bedrag van je gemiste uitcheck weer terug kan vragen. Dit kan via de website www.uitcheckgemist.nl. Het kan een aantal dagen duren voordat je gemiste uitcheck zichtbaar is.

Excuses voor het ervaren ongemak die jullie vandaag hebben gehad. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

Lina
Arriva Webcareteam