Klacht: Niet kunnen opzeggen

op 06 september 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na opzegging geen bevestigingsmail, na telefonische contact gedwongen tot nog 3 maanden lidmaatschap, ook nu geen mail met nieuwe betalingsgegevens ook geen E-mail controle er werd gelijk opgehangen, nu een herinnering en telefonische niet te bereiken en ook geen tijdschrift ontvangen

Gewenste Oplossing:

Met terug werkende kracht opzegging

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

2 maanden geleden - Geachte heer de Jong, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 27 september 2016 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer de Jong,
Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door MA De Jong