Klacht: Niet kunnen leveren van artikel.

op 11 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week lag de folder van het kruidvat in de bus, waarin een navigatie vermeld stond. Ik ben meteen naar de winkel gegaan en daar was deze al uitverkocht.
Geen probleem want ik zou de navigatie ook online kunnen bestellen, wat ik ook heb gedaan.
Nu een dag voor levering krijg ik een bericht dat deze niet geleverd kan worden. Ook op het bedrag wat ik over had gemaakt moet ik 8 dagen wachten voordat het teruggestort gaat worden. Ik vind dit zeer slecht dit had men toch eerder kenbaar kunnen maken. Dus geen navigatie en wachten op de terugstorting.

Gewenste Oplossing:

Dat men dit eerder had kunnen vermelden. Het bedrag meteen terugstorting. Zodat ik elders de aankoop kan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadim