Klacht: niet kunnen bestellen

op 12 augustus 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via internet bestelling plaatsen, lukt niet.Gebeld met nespresso blijkt een betaling van 12 euro nog niet binnen te zijn? Dit enkele dagen geleden via internet bankieren overgemaakt. Dit betreft een rekening van een ontkalk setje, vergeten over te maken maar alsnog gedaan.
Terwijl ik een trouwe klant ben en altijd op tijd betaal ,is bestellen nu niet mogelijk, dit blijkt 5 tot 7 dagen te duren.
Lekker klantvriendelijk, zo verlies je trouwe klanten.
Ik vind dit heel slecht, ga wel ergens anders, dan maar andere capsules bestellen.

Gewenste Oplossing:

Als ik nu gewoon kan bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door agnes rozier