Klacht: niet kunnen bellen vanuit het buitenland

op 03 september 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb begin dit jaar problemen gehad dat ik niet kon bellen vanuit Bali naar wie dan ook. Het gaat om 2 SIM-cards. Simpel meldde mij dit op te lossen en bevestigde dit ook.
Op dit moment kan ik wederom niet bellen uit Singapore, Maleisie en Thailand. Heb Simpel gebeld en ze proberen het eerst af te wentelen dat je een verkeerde telefoon hebt. Vervolgens moet je 3 nummers bellen vanaf verschillende locaties. Toen ik dit had gedaan beloofden ze mij te mailen of te bellen met de uitkomst van hun onderzoek.

Tot op heden helemaal niets gehoord en ik ben totaal onbereikbaar in het buitenland.

Het interesseert Simpel allemaal helemaal niets. De klantenservice is alleen tussen 9 en 17 uur open.

Volgens mij moeten al ons klachten behandeld worden bij TROS Radar of Kassa want anders doet Simpel helemaal niets voor je.

kunnen bellen uit buitenland

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 21 september 2016 om 09:28 geantwoord

Beste meneer de Ruiter,

Bedankt voor uw reactie.

Ik snap dat het erg vervelend is dat u geen gebruik kunt maken van uw abonnement in het buitenland.

Helaas kan ik uw gegevens niet vinden in het systeem. Ik wil u daarom vragen om opnieuw contact met ons op te nemen, zodat wij uw melding in behandeling kunnen nemen.
Houd hierbij de klantnummers en/of ordernummers bij de hand.
U kunt zowel telefonisch als via het contactformulier op de website contact opnemen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Simpel