Klacht: niet kunnen bellen en geen internet

op 08 april 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds jaar en dag heb ik internet en telefoon van KPN een paar weken geleden kregen we problemen met de telefoon.
internet werkte nog prima tot een aantal dagen terug.
Internet werkte soms wel en dan weer niet het zelfde gebeurde ook met de telefoon de ene keer wel en dan weer niet.
De storingdienst gebeld die allelei vragen stelden, maar ik had niets veranderd alle kabels zitten er in.
Ze bleven volhouden dat de kabel die door de kruipruimte loopt niet goed was en als de monteur kwam en de kabel niet goed was de kosten voor mij waren,
Ik vertelde ze dat er niets veranderd was en het vreemd vond dat het dan wel en dan weer niet werkte en dat volgens mij de experia box kapot was.
Zij bleven volhouden dat het aan de kabel lag.
Ik heb een vrije dag genomen en heb de kabel uit de kruipruimte gehaald en de experia box direct op de kabel aangesloten.
Het probleem bleef het zelfde toen toch maar een monteur laten komen die na een aantal metingen constateerde dat de experia box kapot was.
Dus een heleboel werk voor niets en een vrijdag dag naar de kloten.
KPN bedankt!
De eerste die ik aan de telefoon kreeg was zeer klant onvriendelijk.
Die ik vanmorgen aan de telefoon kreeg was zeer behulpzaam en zijn vermoeden was dat de experiabox kapot was

Gewenste Oplossing:

zie bovenstaand
De monteur was zeer behulpzaam en klant vriendelijk

Alle klachten die gemeld zijn door Bolletje4