Klacht: Niet kopen bij footlocker

K......... op 24 februari 2021 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dure nikes besteld bij de footlocker, de nikes kwamen met kapote stiknaad binnen. Vanuit klantenservice moesten de schoenen retour via de post. Dit gedaan na 6 maanden nogsteeds me geld niet terug gestoord gekregen. Hoevaak je belt, maakt niet uit elke keer een ander excuus. Ook beloven ze allen via de telefoon maar durven ze niks via de mail een bevestiging te sturen. Ook de opmerkingen vliegen je om de oren, echt onbeschoft. Ze zijn een goeie klant kwijt. Nooit bestellen

Gewenste Oplossing:

Als ze me geld terug storten met rente

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.........