Klacht: Niet komen opdagen

op 02 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 02/08/2017 op het station van zutphen gewacht op de bus van 13:06 maar die is helemaal nooit komen opdagen, heb een half uur moeten wachten het gaat om lijn 80.

Gewenste Oplossing:

Als de bus gewoon komt opdagen dan is er geen probleem maar een half uur wachten terwijl je ergens moet zijn vind ik te gek voor woorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste xkusjemargaret,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor deze late reactie!

Ik vind het jammer om te lezen dat je op 02-08 tevergeefs op de bus hebt staan wachten. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Helaas kan ik nu de realtime GPS gegevens van de bus niet meer in het volgsysteem achterhalen, zodoende kan ik de oorzaak van het niet komen opdagen van de bus niet meer achterhalen. Wel heb ik je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat er op de punctualiteit van lijn 80 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd destijds!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door xkusjemargaret