Klacht: Niet komen bezorgen.

op 22 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn telefoon is ter reparatie opgestuurd. Ze zouden deze woensdag 20 juli komen brengen tussen 19:00 en 22:00. Om 19:00 krijg ik een berichtje dat de koerier om 19:10 bij mijn adres zou verschijnen. Om 19:45 nog niemand geweest. Contact opgenomen met de klantenservice. Mevrouw de GPS van de koerier is kapot we bellen u zo zsm terug om 21:00 nog niemand gehoord. Terug gebeld mevrouw de koerier is om 21:30 bij u. Om 22:00 nog niemand gezien gekeken naar de track en trace code. Daarin staat dat mijn telefoon is sfgeleverd bij mij. 21 juli om 08:00 gebeld en het bovenstaande verhaal uitgelegd mevrouw we bellen u zsm terug we gaan het uitzoeken. Om 12 uur nog geen telefoon weer terug gebeld. Hetzelfde verhaal we bellen u terug. Om 16:00 nog niks gehoord contact opgenomen met vodafone. Deze werden ook van het kastje naar de muur gestuurd en konden me niet verder helpen. Vanmorgen nog maar een keer zelf gebeld en ze konden me niks vertellen met de vraag of me telefoon kwijt was kreeg ik geen antwoord op. Ik heb ze gemeld dat ik contact heb opgenomen met de rechtwinkel en dat wanneer ik niks hoor aangifte ga doen en er een advocaat op ga zetten. Nou toen konden ze me wel vertellen dat ze inderdaad niet weten waar het toestel is en wat er nou fout is gegaan. Ze zouden me na 13:00 terug bellen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe telefoon krijg of me eigenste terug krijg binnen 24 uur. En de gemaakte belkosten vergoed krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Manouk1994

10 maanden geleden - Beste Dynalogic. Het is al meerdere malen intern besproken en ik ben al vanaf vorige week woensdag aan het bellen en mailen. En concreet antwoord kan mij niet gegeven worden. Klantvriendelijk kan ik de medewerkers ook niet noemen. Ik geef jullie nogmaals 24 uur de tijd. En verwacht dan een oplossing en voor de geleden onkosten verwacht ik een compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Heesch,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Manouk1994