Klacht: Niet kloppen van reisinfo in bus

op 16 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De reisinfo in de bus 178 rbodegraven – Gouda loopt 1 rit achter ook de trein tijden.
Daarbij zou een perron aanduiding voor de trein ook wenselijk zijn

Zodra je als reiziger correct wordt geïnformeerd,zodat je zelf niet dingen hoeft te checken via mobiel internet als je onderweg bent

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Albert, Niet leuk om te lezen dat de reisinfo in de bus 1 rit achterloopt. Excuses hiervoor. Heb je misschien ook het busnummer gezien? Hoe laat en waar ben je ingestapt? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door. Je vraag of er ook een perron aangegeven kan worden heb ik helaas geen antwoord op. Zodra ik bovenstaande info heb ontvangen zal ik je suggestie in ieder geval intern doorgeven. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:55 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat de reisinfo in de bus 1 rit achterloopt. Excuses hiervoor.

Heb je misschien ook het busnummer gezien? Hoe laat en waar ben je ingestapt?
Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door.

Je vraag of er ook een perron aangegeven kan worden heb ik helaas geen antwoord op. Zodra ik bovenstaande info heb ontvangen zal ik je suggestie in ieder geval intern doorgeven.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Albert2