Klacht: Niet klantvriendelijk

op 11 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist een fotobestelling gedaan. Doe ik al jaren bij de hema. Eventuele acties werden ALTIJD meteen verwerkt. Blijkbaar moet je nu eerst de acties afspeuren en een code invoeren. Ik kwam hier dus na mijn bestelling achter en heb meteen gebeld. De 25 % korting kon nu niet meer verwerkt worden ook al belde ik direct na mijn bestelling. Bijzonder want ik geloof niet dat mijn bestelling al in de maak was na 5 minuten…

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog de 25% korting krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S Maas