Klacht: Niet klant vriendelijk vies ontbijt.

op 30 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik ging regelmatig ontbijten met een kennis een tijdje geleden was het ei zo koud dat m.n vullingen haast uit m.n mond sprongen en dat gebeurde nog een keer het was duidelijk het is ingevroren ei mocht niet op gewarmd worden maar zij deed het toch prima maar nu was het een week geleden weer koud die zelfde mevr die altijd aardig deed was nu niet aardig ze reageerde erg vals niet opwarmen zit ik aan tafel terwijl ze ergens een doekje langs haalt kijk ze me toch vuil aan niet normaal er was een mevr die wilde alleen de koffie en sap van,t ontbijt er werd haar duidelijk gemaakt dat dat niet kon ze moest het ontbijt,er bij nemen of de volle pond betalen voor,koffie en sap belachellijk of de stokbroodje zijn te kort gebakken ik hoor van mensen dat zij het ontbijt niet lekker vinden en dat er wat moet veranderen een warm houd plaat voor stokbrood/ei en een keuze menu bv stokbrood/ei gebakken of gekookt stokbrood kaas of ham of iedere week wisselend en de jam mag ook wel eens een anderen smaak hebben ik ga niet meer ontbijten als er niks veranderd en zo denken dus meer mensen.

Als gehoor word gegeven aan bovenstaande bericht..dan kom ik bij hema in oud-Beijerland ontbijten

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1962petra