Klacht: Niet klant vriendelijk en communiceren heel slecht

op 15 mei 2020 over SKLUM in de categorie Internetshops - Meubels

Twee artikelen besteld , totaal ruim 200 euro. Een artikel op voorraad ander niet. Toch moeten we wachten totdat beiden beschikbaar zijn, tot end juni. Verzoek om een artikel eerst te sturen ivm verjaardag wordt afgewezen. Moeten dan zelf annuleren en opnieuw apart bestellen, terwijl de mails over vertraagde levering ook binnen komen, ook voor het voorwerp dat wel op voorraad zou zijn. Eerst zegen ze voor 5 euro extra kunnen we het splitsen en dna zegen ze we kunnen het niet splitsen? Hoezo niet? Twee losse artikelem kun je toch los verzenden?

Als ik mijn lamp, een vd twee artikelen, op tijd krijg, zoals beloofd toen ik hem kocht, graag op 20 mei ivm verjaardag. En op zijn minst een luisterend oor en iemand die de moeite neemt ons te bellen ipv een zenuwachtige klantenservice dame. Bv de eigenaa of leiidnggevnde. Ook fij. Als je bij je naam wordt aangeaproken ipv beste..... mails ge ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SKLUM

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SKLUM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lichtbol