Klacht: Niet inloggen op mijnsunweb

MHuigen0 op 28 december 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie boven krijg melding verkeerd wachtwoord , vraag daarna nieuw wachtwoord aan .Druk op link die toegestuurd wordt. Dan pas ik mijn wachtwoord aan. Log in enden klopt mijn e-mailadres niet. En dat gebeurt nu Almere dan 5 jaar, dit is echt heel vervelend

Gewenste Oplossing:

Als ik elke keer met hetzelfde wachtwoord en e-mailadres kan inloggen op mijn sunweb .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

5 jaren geleden - Beste Mariske, Wat vervelend om te lezen dat het inloggen op de mijn Sunweb pagina niet goed werkt! Ik heb je geprobeerd te bellen en helaas kreeg ik geen gehoor. Graag zou ik je boekingsnummer willen ontvangen, zodat ik kan uitzoeken voor jou waar het misgaat en alles voor je in orde kan maken. Ik hoor het graag van je! Met vriendelijke groeten, Team Webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 02 januari 2017 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hoi Mariska,

Ik heb inmiddels jouw boekingsgegevens kunnen vinden. Alles staat goed in jouw account dus verwacht dat je inmiddels weer kunt inloggen. Jouw vakantie naar les Menuires staat ook onder jouw Mijn Sunweb account.

Lukt het je toch niet? Neem dan even telefonisch ( 0900-0290) of per mail ( [email protected]) contact met ons op. We kunnen dan met je meekijken waar het mis gaat.

Groetjes
Sunweb
afdeling Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door