Klacht: Niet ingaan op klacht maar eigen werkwijze blijven herhalen

op 04 februari 2014 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 2 februari 2014 heb ik een bestelling gedaan bij Zalando. Dit is de tweede keer dat ik bij hen bestelde, de vorige keer was jaren geleden. In de tussentijd ben ik verhuisd. Regelmatig bestel ik via internet via andere webwarenhuizen waar ik tot nu toe heel tevreden over ben. De werkwijze bij Zalando is anders dan bij de andere webwarenhuizen. Bij Zalando zou je voordat je überhaupt een bestelling doet eerst moeten kijken of al je gegevens nog kloppen want tijdens de bestelprocedure kun je niks meer wijzigen. Daar kwam ik achter toen ineens bleek dat ik de produkten al besteld had en blijkbaar ook al betaald. Het enige wat ik in kon geven was of ik het thuis bezorgd wilde hebben of bij een postkantoor in de buurt, maar de adresgegevens stonden daar niet bij. De volgende stap was de bestelling al geplaatst. Nu wordt het pakket bezorgd op mijn vorige adres en kon ik niet meer kiezen hoe ik wilde betalen (omdat ik de vorige keer met creditcard betaald had). Meteen een mail gestuurd naar de klantenservice zodat zij mijn adres zouden kunnen aanpassen en mijn adres in de gegevens die Zalando van mij had aangepast. Maandagochtend meteen gebeld met de klantenservice omdat in de retourmail stond dat ze het druk hadden. Het antwoord was dat het niet meer aangepast kan worden. Ik moet nu afwachten wat de mensen die nu op mijn vorige adres wonen gaan doen. Nemen ze het pakketje aan of niet? Vervolgens op 4 februari 2014 een mail gestuurd naar de klantenservice dat ik de werkwijze tijdens de bestelling onduidelijk vindt en niet klantvriendelijk. Daarop krijg ik hetzelfde antwoord als tijdens het telefoongesprek en de mail die ik al ontvangen had.Op mijn klacht wordt totaal niet ingegaan.

Aanpassing van bestelprocedure, serieus nemen van klacht!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lass