Klacht: niet in kunnen stappen door overvolle bussen arriva

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

wederom weer een klacht moeten indienen bij arriva. Na mijn klacht over te volle bussen leek er een oplossing te zijn. Er reden extra bussen zodat ik toch optijd kon komen op mijn stage adres. Helaas maar van korte duur. Na 1 week is alles weer bij het oude. Ik neem de bus 328 om 8:00 uur bij minister Goselinglaan in Dongen. 5 dagen lang. gemiddeld kan ik 2 dagen deze bus nemen. Een bus eerder pakken heeft voor mijn overstap geen zin en nu de winter komt word het wachten er niet leuker op.

ik hoop opnieuw op extra bussen die ingezet gaan worden tijdens de spitsuren. vreemd genoeg staat er wel aangegeven op de borden dat ze rijden??? ik heb er dit schooljaar (buiten die ene week om) nog geen 1 gezien... Ook hoop ik nu ook dat die bussen ook heel het jaar blijven rijden want de drukte om 8:00 uur blijft. Het liefste hoop je dat je kunt zitten als je 30 minuten met de bus moet maar ik hoop in ieder geval dat ik gewoon met de bus mee kan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 09:39 geantwoord

Beste Lisaxdj,

Wat vervelend en vreemd dat de extra bussen niet kwamen opdagen. Ik heb je klacht gelijk intern doorgestuurd naar de regio, zodat ze de extra bussen goed kunnen inzetten op de beloofde tijden.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Lisaxdj