Klacht: Niet in kunnen loggen

op 31 oktober 2017 over Instagram in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 dagen geleden mijn instagram gedeactiveerd omdat ik even een korte pauze wilde. Ik heb hem niet verwijderd. Nu kan ik niet inloggen en staat er ‘onbekende netwerkfout’ via de site zelf op mijn laptop en ook via mijn mobiel. Ik dacht misschien is die perongeluk verwijderd maar als ik opnieuw wil registreren staat er dat het email adress al in gebruik is.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer in kan loggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Instagram

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Instagram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maximmaal