Klacht: Niet in de sale

op 30 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Op 22 juli zijn we bij de H&M Man op de Steenweg in Utrecht geweest voor een pak voor mijn man voor de bruiloft van onze dochter.
We vonden een heel mooi en goed zittend pak en hebben het compleet gemaakt met een bloes en stropdas.
Bij de kassa zagen we dat er vlekken op de broek zaten en omdat er geen tweede in diezelfde maat was kregen we de tip de broek online te bestellen.
Het colbert bloes en strop wel afgerekend.

Thuis gekomen op de computer naar H&M online gegaan waar het pak dus niet te vinden was in de donker grijze kleur die we wilden.
Dinsdag contact opgenomen met een van de H&M telefonistes
en die zag dus dat het pak in de sale was
en de broek al uitverkocht was in de maat 52 die we nodig hebben.
Bleek dat deze lijn alleen in Utrecht en Amsterdam aanwezig was en er ook geen maat 52 op voorraad.

Nu heb ik een aantal dingen:
– hoe kan het dat een item die op de site in de sale is en in de winkel
niet
– het colbert was op de site € 129,– en aan het colbert die we gekocht
hebben zat een stikker over het prijskaartje van € 149,–
– hoe kan een broek zo vies in de winkel hangen ( waarschijnlijk een
retour die wel gedragen was) en die wij gewoon
weer terug moesten hangen

Stel U voor dat we gewoon meteen geslaagd waren en nooit op de site hadden (hoeven) kijken en dus niet achter gekomen zouden zijn dat
het colbert geen € 149,– maar €129,– zou kosten maar dat het pak ook in de uitverkoop is voor de helft van de prijs dus maar € 64,– !!!!

Ik voel me behoorlijk genomen en gefrustreerd en U snapt waarschijnlijk dat ik dit verhaal al een aantal keer verteld heb en dit geen reclame voor de H&M is!

Sale in de winkels èn op de site hetzelfde!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Reactie van de melder van de klacht Kooijboy

3 weken geleden - Inmiddels zijn we naar de winkel terug geweest waar we met de bedrijfsleidster gesproken hebben die ons zei dat online en de winkel twee heel verschillende en aparte dingen zijn wat los van elkaar staat en niets met elkaar te maken heeft. Dit pak is een item dat komend seizoen weer actueel is vandaar ook de prijsverhoging van € 129,-- naar € 149,--. Er waren colberts genoeg aanwezig Toch raar dat er geen grotere voorraad broeken in diverse maten was. De broek met de vlekken hing nog steeds in de winkel. Terwijl de telefoniste dinsdag heeft laten kijken in Utrecht maar die zeiden dat er geen maat 52 Slim Fit aanwezig was (dus wel: die ene vieze!) Ik had gelukkig een foto van de pagina van de online winkel gemaakt waar het colbert en de broek voor de helft afgeprijsd waren. Ze heeft contact gehad met de manager en we hebben alle twee de items voor de sale prijs mogen hebben. Dus de klacht is eigenlijk opgelost. Met vriendelijke groeten, Maggy Kooijman.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kooijboy