Klacht: Niet houden aan de betaal afspraak

op 31 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er was een actie de 1ste 3 maanden voor 6 euro, mooie deal natuurlijk ik meteen lid geworden helaas blijkt dit niet zo te zijn. er was meteen de 1ste maand 30 euro afgeschreven ik baal hier van want ze moeten zich aan hun eigen actie houden en geen geld aftroggelen op deze manier.

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als mijn 24 euro is terug gestort en de andere 2 maanden gewoon 6 euro word afgeschreven!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 01 augustus 2016 om 07:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Raysulaine,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je op 23-6-2016 ingeschreven voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling. De actie waarmee jij je hebt ingeschreven is inderdaad de eerste 3 maanden €5,99.

Jij hebt ook Yanga sportswater bij jouw lidmaatschap genomen (€3,99). De incasso voor de maand juli was niet gelukt. Hierdoor hebben wij juli en augustus tegelijk geïncasseerd (€9,98 juli en €9,98 augustus).

Voor de maand september gaan wij weer €9,98 incasseren.

Met vriendelijke groet,

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door raysulaine