Klacht: Niet het correct aantal bestelde producten ontvangen

renecoo op 07 december 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Via de website van vidaXL zelf heb ik twee werkbank frames besteld. Voordat ik tot koop over ben gegaan heb ik voor de zekerheid contact opgenomen met VidaXL en gevraagd dat als ik Aantal producten: 2 kies, ik ook echt 2 frames (oftewel 2x 175cm) krijg, dit werd bevestigd door de verkoper van VidaXL. Zie de onderstaande link naar het product:

Uiteraard overgegaan op bestellen, vandaag ontvang ik het pakketje en zit er maar 1 frame in. Contact opgenomen met VidaXL en zij geven aan dat het niet om 2 maar om 1 frame gaat, ook als je aantal producten 2 besteld. Dan vraag ik me af waarom er prijsverschil tussen aantal producten 1 en 2 is, en waarom de verkoper dan wel heel leuk zegt dat het om 2 stuks gaat.

De helpdesk geeft mij alleen standaard gegenereerde berichten en de mailtjes van mij worden niet goed gelezen omdat de reacties soms niet eens betrekking hebben op mijn klacht/vraag.

De daadwerkelijk 2e werkbank ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste, Bedankt voor het schrijven van deze feedback. Zojuist heb ik je een email gestuurd met hierin verder informatie. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 16 december 2021 om 09:22 geantwoord

Beste,

Het is alweer een geruime tijd geleden dat je deze feedback geschreven hebt. We hebben inmiddels al contact met je gehad om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik help je graag verder.

Femke
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door renecoo