Klacht: niet het beste abonnement gecommuniceerd

op 18 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ben vorige week gebeld dat ik mijn abbonement kan verlengen met een nieuw toestel. De telfoniste kwam met een voorstel voor een abbonement red 1,5 gb samsung s6 26,- 12,- telefoon is 38 euro per maand.

Dit was het enige aanbod optie dat ze me gaf.
Nu kijk ik op de site en zag tot mijn verbazing dat dezelfde telefoon met een red abbonement van 5 gb 30,- plus 8,- toestel is 38,- per maand er op stond. Dit vind ik nog wel wat.
Ik ben al een tijd klant bij jullie en ik verwacht als ik door jullie gebeld word jullie mij inlichten met deze voordelen. Het is een verachil van 3,5 gb met dezelfde kosten in de maand. Ik ben teleurgesteld. Ik probeerde het telfonisch op te lossen maar dit kon niet.sterker nog ik heb het gevoel dat ik te moeilijk was en afgewimpeld werd. Ik verwacht als jullie mij bellen dat jullie het beste met de klanten voor hebben. Dit voel ik nu totaal niet. Ik voel me een beetje in de maling genomen. Ik kreeg van jullie te horen dat het een persoonlijke fout is van de medewerker. Ik mag er toch vanuit gaan als dit een fout van een medewerker is dat jullie dit gaan rechtzetten .Dit raakt mij in me portemenee en had vertrouwen in jullie wat wel is aangetast. ik verwacht ook als ik door jullie gebeld word dat het personeel op de hoogte is van deze abonnementen. Ik ga er vanuit dat dit heel serieus word genomen en hoor graag spoedig van jullie.

Mvg kees haasnoot

Ik zelf dit niet hoeft op te lossen maar jullie dit doen. Ik niet me toestel hoeft te annuleren om dat dit niet mijn fout is. Ik verwacht dat jullie dit recht zetten. Ok ben er nu al twee dagen mee bezig. Vind dit heel erg vervelend. Klant is koning maar voel dit niet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kees1987