Klacht: niet herleiden afschrijving bank

op 25 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 02:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Dianne van Geel,

Bedankt voor het contact opnemen met Adyen Support.
Wij hebben uw betaling in ons systeem nagekeken en kunnen u het volgende vertellen.
U heeft een bestelling geplaatst bij Comforties.com BV. Voor vragen met betrekking tot de bestelling, adviseer ik u contact op te nemen met Comforties. Dit kan via hun website: http://www.comforties.com.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door diannevangeel