Klacht: Niet goede aflevering 25 april.hebben mail gestuurd en geen reactie op gekregen

op 16 mei 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Scheur in zitvlakte van de stoel bij aflevering ,

Gewenste Oplossing:

Als alles naar wens ver loopt netzo als bij de aankoop. Heb de stoel mee terug gegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

Reactie van de melder van de klacht J.peulen

4 jaren geleden - Hopelijk wordt het probleem z.s.m. opgelost en niet nog eens 3 maanden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Bericht van Goossens

4 jaren geleden - Beste J. Peulen, Wat vervelend dat er een scheurtje in het zitvlak zat bij levering. Zoals we kunnen zien staat er een nieuwe levering gepland op 6-6. We wensen u dan veel plezier van uw stoelen. Met vriendelijke groet, Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door J.peulen