Klacht: Niet goed werkende koelkast..

op 02 oktober 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn duur gekochte koelkast werkt niet goed. Het is een lowfrost die zo vreselijk snel aanvriest!!!een keertje open en hij zit vol ijs. De koelkast zelf beslaat ontzettend vlug ook een keer open en de druppels hangen erin. Het fruit en de groentes zijn ondanks de freshzone heel erg snel zacht en bedorven.
Mijn oude bosch koelkst deed het vele malen beter!!! Die had geen low frost ook geen freshzone die moest ik twee keer per jaar ontdooien en het fruit en de groentes bleven gewoon goed.
Ik heb voor de koelkast €740,- betaald dat vind ik toch een hele hoop geld voor iets wat slechter is als het geen je had!!! Je zou er op vooruit moeten gaan.
Kortom ik ben erg teleurgesteld in bosch en zal het denk ik ook niet meer zo snel kopen of aanraden aan vrienden. Terwijl ik hiervoor uitermate tevreden over hun artikelen was.

Als die dure koelkst het gewoon goed doet groente en fruit lang goed blijft,
Een vriezer die niet telkens vastvriest, en ook dat de koelkst zelf niet zo vreselijk beslaat bij het openen,zeg maar druppelen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kfarsaba