Klacht: Niet goed functionerende brillen

op 25 juni 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na AANKOOP van 2 brillen waarbij er gelijk betaald moest worden, DOE DAT NOOIT !!!! zijn deze aangekomen bij het filiaal en deze functioneerde deze absoluut niet, heb dit gemeld en werd afgescheept, u moet deze gewoon een paar dagen ophouden, ik ga u dinsdag a.s bellen hoe e.e.a. nu werkt ……… zijn inmiddels bijna 1 week verder en ja u raad het al NOG NIETS OF NIEMAND geeft gebeld … slechte zaak net als de brillen … betaal nooit voor werkelijke levering je word aan je lot overgelaten ze hebben de euro’s toch al binnen dus …

Gewenste Oplossing:

als deze worden terug betaald en ik deze brillen inlever !!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 30 juni 2016 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost en er nieuwe brillen besteld zijn.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door pietje pukje