Klacht: Niet gewacht

op 20 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Om 6:36 (20-06-16) kwam bus 5 richting stadspolders bij halte campanula aan. Omdat hij 1-2 min eerder was, was ik ONDERWEG naar de halte. Op t moment dat ik m in de vertr zag aanrijden, begon ik wat sneller te lopen (rennen gaat helaas niet meer omdat ik hoogzwanger ben). Er stond al een man bij de halte. Die stapte in. Ik was nog geen 5 m verwijderd van de deur en zag de deur snel dichgaan en met volle vaart wegreed. Ik heb nog geroepen en zelfs uit reflex met mn paraplu op t raam geslagen, zelfs dat heeft hij genegeerd. Ik heb vaker meegemaakt sinds ik in dordrecht woon, dat de meeste chauffeurs van arriva hartstikke chagrijnig zijn. Ook wachten ze niet tot de bejaarden die slecht lopen of natuurlijk hoogzwangeren eerst zitten en dan pas vertrekken, want bij het optrekken kan je nauwelijks blijven staan. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Vandaar mijn klacht. Hopende op een passende oplossing.

Mvg

Mvr. Tekin

De chauffeurs moeten niet zo'n haast hebben en wat vriendelijker zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 20 juni 2016 om 20:20 geantwoord

Beste Zeliha,

Begrijpelijk dat je niet meer zo hard kunt rennen als je hoogzwanger bent. Uiteraard is het niet de bedoeling dat de bus te vroeg vertrekt. Excuses hiervoor. In zo'n geval geven wij dit altijd door in de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden met de chauffeur.

Ik hoop dat je dit in de toekomst niet nogmaals hoeft mee te maken omdat de bus wacht tot de vertrektijd.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ZelihaT