Klacht: Niet gewacht op passagier

op 11 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Uur 15.50 bij de halte Hoogeschoollaan bus nr 12 niet gewacht op mij , voor mij neus is de deur dicht gegaan. Bestuurder kon makkelijk 2 seconden op mij wachten!!!!

Kijken in achterspiegel !!!!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste, Niet leuk om te lezen dat de bus niet op jou heeft gewacht. Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Om je klacht intern door te kunnen geven heb ik iets meer informatie nodig. Zou je nog aan kunnen geven in welke plaats de bus is doorgereden? Je stond zelf nog niet bij de halte toen de bus vertrok en was het duidelijk voor de chauffeur dat je met de bus mee wou? Zodra ik deze informatie heb geef ik je klacht intern door aan de vestiging zodat het verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:40 geantwoord

\"Om je klacht intern door te kunnen geven heb ik iets meer informatie nodig. Zou je nog aan kunnen geven in welke plaats de bus is doorgereden? Je stond zelf nog niet bij de halte toen de bus vertrok en was het duidelijk voor de chauffeur dat je met de bus mee wou?

Zodra ik deze informatie heb geef ik je klacht intern door aan de vestiging zodat het verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Danuta Maria